Zoeken in deze blog

zondag 1 mei 2011

Artikels over relaties

Artikel 1: Soorten kussen:
1. kus op de hand --> ik vind je leuk
2. kus op de wang --> ik wil dat we alleen maar vrienden zijn
3. kus in de nek --> ik wil je
4. kus op de lippen --> ik hou van je
5. kus op het oor --> ik speel maar met je
6. een blik in de ogen --> kiss me!!
7. met je haar spelen --> zonder jou kan ik niet leven
8. handen om je taille --> ik hou veel te veel van jou om je te laten gaan

Artikel 2 : de drie stappen:
1. Girls: als een boy je brutaal probeert te versieren, sla hem
2. Boys: als je door een meisje geslagen word, zoen haar
3. Girls and boys : Ogen dicht bij het zoenen - wie kijkt mist iets...

Artikel 3 : de voorschriften:
1. De lippen niet te hard tegen elkaar persen.
2. Je mag niet om een zoen vragen. Zoen gewoon of laat het
3. Zoen Bij Elke Gelegenheid

--*Denk er aan*--
a peach is a peach, plum is a plum
a kiss aint a kiss without some tongue,
so open up your mouth, and
close your eyes,
and give you tongue some exercise!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten